Rabu, 14 Januari 2009

Jentera BN jangan terjebak dengan perang saraf

Dipetik dari : Berita Harian Online

KUALA TERENGGANU: Naib Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mengingatkan jentera Barisan Nasional (BN) supaya tidak menjadi mangsa kepada perang saraf yang dimainkan oleh pembangkang semasa tempoh berkempen untuk pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu yang kini tinggal beberapa hari sahaja lagi.

Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri itu berkata, petugas parti tidak seharusnya mengambil mudah dalam setiap tugas yang dilaksanakan dan mereka perlu sentiasa berusaha memastikan setiap pengundi sudah ditemui, dan setiap maklum balas sudah diterima.

“Ia adalah apa yang dikatakan sebagai perang saraf dalam fasa ini, di mana semua orang memberikan gambaran mengenai kecenderungan pengundi, dan pada masa yang sama pembangkang akan mengeksploitasi keadaan,” katanya kepada pemberita selepas melawat bilik operasi MIC di sini, hari ini.

Muhyiddin berkata petugas parti perlu menangani setiap isu yang dibangkitkan oleh pengundi dan menjawab semua pertanyaan mereka.

“Mereka perlu diyakinkan bahawa Barisan Nasional masih parti yang lebih baik,” katanya dan menambah bahawa sehingga kini beliau berpuas hati dengan maklum balas yang diterima dari masyarakat India.

Hari mengundi bagi pilihan raya kecil Parlimen Kuala Terengganu, Sabtu ini. - Bernama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan